PUTUJEMO

Moj pogled na Amsterdam

Učenica naše škole Emilia Jurković posjetila Amsterdam

Tri dana Amsterdama u mom dnevniku

5. 10. 2019.

Kada sam sletila u Rotterdam, dočekali su me teta i rodica. Odmah smo otišli na ručak u restoran u kojem je na svakom stolu bilo prekrasno cvijeće tipično za Nizozemsku. Tulipani. Nakon toga smo otišli u muzej moderne umjetnosti koji se nalazio u blizini grada Haaga. Modrena umjetnost  vrlo je interesantna, zanimljiva i drukčija nego ono što sam dosada vidjela. Meni najdraži dio muzeja jedna je neobična prostorija, nešto što je sličilo na bazen, no kad sam se približila, vidjela sam ljude na dnu bazena potpuno odjevene. Uočila sam stepenice koje su vodile ispod bazena i shvatila sam da je to zapravo samo jedan tanki komad stakla prekriven vodom, a da se ispod može stajati. To je sve bilo simbolično. Poput bazena, i Nizozemska je nekad bila pod morem, no tadašnji stanovnici ispumpali su svu vodu i počeli graditi na površini.

6. 10. 2019.

Drugi dan smo u Amsterdamu otišli u Madame Toussades, muzej voštanih figura. U muzeju je bilo stvarno izvrsno, vidjela sam mnogo poznatih ljudi izrađenih od voska od Ryana Goslinga, Johnnya Deppa i Madonne do Hulka i Justina Biebera. Slikala se s mnogima. Za ručak smo otišli u kineski restoran u kojem sam otkrila mnogo novih neobičnih i dobrih okusa. Opet novo iskustvo za moje nepce. Navečer – gledanje filmova uz kokice u dobrom društvu.

7.10.2019.

Konačno je došao treći dan mojih praznika koji je bio upotpunjen zabavnim aktivnostima. Oko podne smo krenuli u posjet poznatim nizozemskim vjetrenjačama (Zaanse Schans). Tamo sam saznala da su pomoću tih vjetrenjača ispumpali svu vodu iz Nizozemske i počeli graditi na toj zemlji. Po prvi put sam uživo vidjela kako se radi sir i bilo je vrlo zanimljivo, usput sam probala mnogo vrsta. Kada smo svi već ogladnjeli, otišli smo na ručak i pojeli “Rookworst“ (posebna kobasica u kruhu vrlo zanimljivog okusa). Vlakom smo se vratili kući i otišli se voziti biciklama po gradu ko pravi Nizozemci. Oni imaju kulturu vožnje biciklima pa to nismo mogli izostaviti. Amsterdam mi se sviđa jer je multikulturalan, slikovit i nudi mnogo sadržaja. Posjet drugim zemljama uvijek je novo iskustvo. Dobro je nekad maknuti se iz kuće i vidjeti svijet… i dobro jesti :).