Duhovno putovanje

Učenik Frane Mišković s obitelji otputovao u Međugorje

Nedavno sam sa svojom obitelji posjetio Međugorje nakon dugo godina. Nakon poprilično dugog pripremanja, krenuli smo oko deset sati ujutro. Vožnja je trajala oko tri sata, ako se ne broje sva stajanja na odmorištima. Nakon tri sata prešli smo granicu između Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Čim smo prešli granicu, cesta je postala uža i odmah sam mogao shvatiti da je Bosna i Hercegovina manje razvijena od Hrvatske.

Hodočašće na Podbrdo

Odsjeli smo u jako malom, ali udobnom hotelu. Poslije ručka krenuli smo na hodočašće na Podbrdo. Na početku je put bio betoniran, a zatim više uopće nije bilo puta, samo golo, oštro kamenje. Krenuli smo se penjati po kamenju. Iako umoran i žedan, nastavio sam se penjati jer me nešto poticalo, osjećao sam da jednostavno ne smijem odustati. Zatim smo stigli na mjesto gdje se Gospa ukazala. Oko nas su se molili brojni ljudi. Oko srca sam osjetio toplinu. Poslije molitve krenuli smo natrag.

Otišli smo na svetu misu. Tamo je bilo mnogo ljudi koji su slušali propovijedi svećenika. Sjeli smo na stražnje klupe jer na prednjim nije bilo mjesta. Pozorno sam pratio i usto razmišljao o svom životu. Kad je misa završila, vratili smo u hotel i večerali. Sljedećeg dana opet smo krenuli na hodočašće. Ovaj put sam išao bos, kao i neki drugi ljudi. Nakon toga smo opet otišli na svetu misu. Opet osjećaj mira i topline. Tada smo se vratili u hotel i ručali. Pojeli smo ručak, odmorili  se te spremili stvari.

Povratak

Krenuli smo natrag ostavljajući za sobom prekrasno mjesto, Međugorje. Prešli smo granicu te stali na jedno odmorište. Sjeli smo za stol koji je tamo stajao za ljude koji dođu. Uživali smo u gledanju prelijepog pogleda, jer je pred nama bila velika dolina. Zatim smo krenuli dalje. Sišli smo s autoputa i polako se približavali Zadru. Nisam ni primijetio da smo stigli jer sam cijelo vrijeme razmišljao o prelijepom mjestu na kojem smo bili koje ispunja čovjeka mirom.